27.5.10

Hej!

Otsustasin ka siis lõpuks blogisse esimese sissekande teha. Alustan sellest, et olen Kelly ja sõidan 11. augustil Rootsi oma vahetusaastale. Olen seda oodanud juba umbes aasta aega ja iga päevaga on minekuni järjest vähem aega. Kui küsida, miks valisin Rootsi, siis võin vastata, et Eesti läheduses olevatest riikidest tundus see mulle kõige huvitavam. Nüüd, kui olen juba Rootsi kohta rohkem uurinud, olen veendunud, et tegin õige valiku. Ja rootslased on ka häästi toredad inimesed.
Ma hakkan elama Põhja-Rootsis, Lulea'st umbes 10km eemal-Gammelstad'is. Minu hostema ning -isa on mõlemad arstid ja töötavad kohalikus haiglas. Peres on 4 last, kuid üks neist -Florian- läheb vahetusõpilaseks Ecuadori. Alles jäävad siis 13 aastane Caroline, 16 aastane Lukas ja 5 aastane Charlotte. Nad on tegelikult sakslased, kuid nad on elanud Rootsis juba 2 aastat ja räägivad rootsi keelt puhtalt. Neil on ka koer - kuldne retriiver ja nad elavad eramajas. Koolis hakkan ma käima Luleas, igal hommikul bussiga. Pole sellega eriti harjunud, kuid elan üle. Pärast telefonikõnet YFU-st, selle kohta, et mulle on pere, tüütasin ma kõiki terve päeva sellega. Ma polnud tükk aega nii rõõmus olnud. :D
Nüüd olen varsti juba kuu aega oma vahetusperega suhelnud ja nad on väga toredad. Usun, et mul saab seal veel väga väga väga tore olema.
Selle nädala alguses sain ka oma viimase info paki. Seal oli tervituskiri YFU Rootsilt, kus oli väga palju erinevaid asju Rootsi kohta, mida ma peaks teadma. Lugesin selle kohe läbi, pärast kirja avamist ja sain teada päris palju uut.
Nüüd jään ootama ELO-t, et kohtuda ka teiste vahetusõpilastega. :D

Praeguseks Hej Da.
Kelly

3 comments: