28.6.10

ELO

Eelorientatsioon 25.-27.juuni.
Kõigepealt kogunesime Balti jaama, kust sõitsime rongiga Mustjõele. Seal ootas meid ees umbes poole tunnine jalutuskäik sääskede ja kuuma päikesega. :D Kohale jõudes anti meile toad, mis, üllatus üllatus, polnud sugugi mitte sellised nagu ma arvasin, et on. Seinad, lagi, põrand - kõik oli puust. Isegi voodi, mida pidi jagama oma toakaaslasega, oli laudadest. Lisaks oli meil WC pott ja kraanikauss toas, põhimõtteliselt voodi kõrval. (Tuba oligi nii väike, et voodi, kraanikauss, WC pott ning 1 ruutmeetri jagu vaba põrandat.) Kuna see koht oli täpselt raudtee kõrval, sõitsid seal rongid päris tihti, mida lisaks kuulmisele tundis ka voodilaudade värisemisest. Väljas õuepeal liikusid vabalt: hiiglaslik siga, natuke kuri hani, 2 üliarmast lammast ning 2 koera(neid ma parem ei kommenteeri.) :D Edaspidi jagati meid gruppidesse, riikide järgi. Meie Skandinaavia grupp oli hästi suur-3 inimest. Esindatud oli Rootsi ja Norra. :D Seal räägiti meile erinevaid asju koduigatsuse ja üldse vahetusaasta kohta. Minu arvates ongi kõige parem seda kõike kuulda just endistelt vahetusõpilastelt, sest nemad on ise selle kõik läbi elanud ja teavad kõige paremini. Üks väga märkimisväärne asi oli see, et meile anti väga palju süüa. Tõesti, väga palju! Arvatavasti sellepärast, et niikuiniigi võtavad enamus õpilasi vahetusaastal kaalus juurde. :D :D Veel oli seal külakiik, mis mulle väga meeldis. Ma ei teagi miks, kuid mulle lihtsalt meeldivad sellised kiigud. Kahjuks ei olnud see viiimasel päeval enam nii korras, kui ta oli siis, kui me alguses sinna läksime. :D Kuid, tore oli ikkagi. Õhtul sai ka sauna minna, kuid mina ei ole eriti suur sauna sõber. Samuti mängisime seal ka erinevaid mänge. Laupäeva õhtul jaotati meid küladesse, mille nimede autor oli ikka väga andekas inimene. Mina näiteks olin Möödalaskme külas, kuid seal oli ka külasi nimega Püksilaskme, Läbilaskme, Otsapritsme, Tagantvõtme jm. :D Iga küla pidi esitama oma küla parima neitsi, kelleks oli mõni poiss. Nalja sai sellega palju!! :D Viimasel päeval räägiti meile veel lennuinfost ja kindlustusest. Sain teada, et minu lend Tallinnast Stockholmi kestab tund aega. Minu esimene lennukogemus jääb küll üsna lühikeseks, aga mis sellest. Ikkagi esimene. :D Samuti tulid pühapäeval kohale ka enamuste vanemad, kellele räägiti enamjaolt samu asju kui meilegi.
Kokkuvõttes, olid väga tore. Paljusid asju, mida meile räägiti ma küll enne juba teadsin, kuid ega kordamisest midagi halba ju pole. Nüüd tundub juba vahetusaastale minek natuke tõepärasem, kuid ega see mulle vist päris kohale pole veel jõudnud. :D
Järgmise korrani!!

No comments:

Post a Comment