12.10.10

Esimene lumi!

Jaa, meil sadas siin juba natukene lund. Praeguseks on see kyll juba ära sulanud, aga ikkagi. Kohe näha, et oled P6hja-Rootsis, kui oktoobri kuus juba lund näeb. :D
Aga nyyd siis muust ka. Ma ei teagi täpselt millise päeva juures ma eelmise postituse l6petasin. Aga jahh. Esmaspäevast ei mäleta ma mitte midagi huvitavat. Teisipäeval oli mul klaveri tund jälle. Kolmapäeval oli koolis pildistamine, minu 6nneks just kehalise tunni ajal, nii et seda meil ei toimunud. :D Kuna ma pidin omale siin rohkem tegevust otsima, siis otsustasin ikkagi Judot proovida. Ja käisingi kolmapäeval esimeses Judo trennis Lukasega. Päris huvitav oli. xD Seal oli yks teine tydruk ka, kes p6hiiselt tegeleski minuga. Kuigi ma tegin enamus soojendus harjutusi poole vähem kui teised, oli ikkagi päris kurnav. Ma pole just k6ige suurem spordi inimene, arvatavasti selle pärast. :D Aga kuidagi moodi sain ikka hakkama. Pärast muidugi mitu päeva lihased valutasid. Neljapäeval käisin "koori" proovis. Jutumärkides sellepärast, et nad alles panevad uut koori kokku ja me olime seal Caroga kahekesi. See on kirikukoor ja laulame seal gospelit. See 6petaja seal on ylilahe mees. Mulle ta meeldib. Ta on ise ooperi laulja olnud ja igalpool suurtes kohtades esinenud. Ja siis ta käbi 3 korda aastas USAs nii et ta inglise keel on ka hea. Kuna me olime ainult kahekesi Caroga seal siis saime era laulutunni. :D P6him6tteliselt ta näitas meile m6ndasid laule ja siis laulsime ka midagi. Ja ta pakkus meile kahele, et me saaksime hakata temaga rohkem ka niimoodi laulutunde tegema ja siis me saaks erinevatel tema kontserditel esineda. Päris lahe. :D Ja meil Caroga lähevad hääled suht kokku ka. Reedel ma ei mäletagi mis ma tegin. Aaa, 6htul olid meil kylalised. Mu hostisa boss koos oma mehe ja pojaga. Laupäeval pool päeva ei teinud ma midagi, aga 6htul käisime kirikus Lotte koori kuulamas. See oli see kirik seal 'kirikulinnas'. Eelmine kord sinna minnes me kirikusse ei saanud, sest uksed olid kinni. Kahjuks ma pilte ei saanud teha. V6i noh ma tegin, aga mu kaamera on liiga geniaalne minujaoks. Miskipärast jäid hullult tumedad.. Pean kuidagi välja nuputama, miks nii. Pyhapäeval oli meil YFU kokkusaamine. K6igi nendega kes siin p6hjas on. Kokku on meid seitse. Nii tore oli Moonikaga eesti keeles rääkida. Ma olen seda kyll telefoni ja skype teel teinud, aga see ikkagi teine asi. ;D Seal YFU koosolekul rääkisime kuidas meil läinud on, peredest jms.
Ma ei tea, pole eriti kirjutamise tuju, nii et vist rohkem seekord ei kirjuta.
Kui midagi kindlat teada tahate, siis kysige. Vastan r66muga. :D

No comments:

Post a Comment