28.10.10

Hei!
Ma tean jah, et ma pole vist sada aastat juba midagi siia kirjutanud. Aga nyyd siis v6tan ennast käsile l6puks. :D Lihtsalt pole olnud ei viitsimist ega ka aega, et blogiga tegeleda. Päris palju asju on teha. Tean, et eelmise postituse kirjutasin, siis kui meil esimest korda natuke lund sadas. Hmm. Vahepeal on siin lund tulnud ja läinud. Hetkel on väljas väga märg. Öö läbi sadas vihma. :D
Mis ma siis vahepeal ka teinud olen. P6hiliselt kooliga tegelenud. Muideks sain matemaatika töös MVG. Ehk siis meie m6istes viiiie. Muideks siin on seda hoopis lihtsa saada, kui Eestis. Töö eest oli v6imalik saada k6ige rohkem 30 punkti ja viimane MVG piir oli 23. Ma sain 24. :D Eestis kyll sa seitsme punkti kaotades tavaliselt enam viite poleks saanud.
Inglise keeles oli meil ka töö. Selle kohta veel ei tea, aga paljusid s6nu ma ei teadnud. Just sellepärast, et muidu iga korraseks kodutööks s6nu 6ppides ei pööra ma nii suurt tähelepanu eesti keelsele tähendusele. Aga kontrolltöös oleks mul just olnud vaja teada s6na tegelikku tähendust.
Homme tuleb mul keemias ka töö. Mul pole 6rna aimugi miks ma seda tegema pean, aga lihtsalt pean tänase 6htu keemia 6pikut t6lkides veetma.
Lisaks tegin täna "klassijuhataja tunnis" teistele Eesti kohta esitluse.
Siis vahepeal oli Caro synnipäev. Sellepärast oli meil eelmine nädalavahetus pidzaama pidu. Tegelikult läksime algul pizzarestorani ja pärast jäi yks s6branna ööseks. Ega me midagi erilist ei teinudki. Mängisime playstation'it ja vaatasime mingit filmi. Ma selle filmi nime ei mäleta, aga v6in öelda, et see oli vist k6ige imelikum film mis ma yldse näinud olen. P6him6tteliselt yks poiss oli veits segi, jooksis kodust ära kuskile metsa, ja siis elas seal koos mingite elukatega. ingid suurte peadega asjad olid. :D Igatahes.. väga imelik.
Mis veel. Judos käin endiselt. Nyyd enam isegi lihased järgmisel päeval eriti ei valuta. Juba ära harjunud.
Neljapäeviti ja reedeti käin laulmas. Kiriku koori moodi kohas. Kuigi hetkel meil veel nii palju inimesi pole, et päris koor oleks. Aga laulame ikka.
See nädal on meil koolis 2 korda olnud söögiks 'palt'. See peaks olema nagu mingid kartulitest tehtud pallid.. Aga minu arust on need rohkem nagu jahust. :D Igatahes, mulle need eriti ei meeldi. Aga siin p6hjas söövad seda vist k6ik rootslased. Vähemalt selline mulje jääb kyll. :D
Ma ei teagi praegu mida veel kirjutada. Homme mul viimane päev koolis, siis hakkab vaheaeg. Kuni esmaspäevani - see tähendab, et esmaspäev ka kooli pole, sest k6ikidel 6petajatel on mingi koolitus vms. Tore on :D
Laupäeval on siin kiriku moodi kohas pizza6htu. Lubasime Caroga aidata seda korraldada ja v6ib-olla peame seal laulma ka midagi.
Vaheaja algul (esmaspäev-teisipäev) on meil YFUga mingi värk. Lähme tugiisiku juurde, jääme ööseks, ja 6pime leiba tegema. V6i midagi taolist.
Ja siis veel vaheajal ehk teeme perega mingeid väikseid reise kuskile lähedale. Eks näis.
Muideks, nyyd esmaspäeval tegin rootsi keeles Sfi testi. See on see test, mida teevad need immigrandid, kes Rootsi elama tulevad. Esimeses osas olid esinevad ylesanded ja selleks, et vähemalt G saada pidi olema 22 punkti. Mul oli 21, aga sain veel ikkagi 6nneks G. :D
Teine osa oli kirjutamine, seal pidi olema 23 punkti, et G saada, mul oli täpselt 23. Ja siis kuulamise osas sain ka G. Ja nyyd kuskil mai kuus saan rääkimise osa eest ka vähemalt G. Ja siis saan juba paberi, et olen selle testi teinud. Ja kui ma näiteks tahaksin hiljem Rootsis tööle saada, siis on mul seda paberit vaja. Muidu kevadel proovin yhte raskemat testi ka teha. Aga sinna veel aega.

No comments:

Post a Comment