13.3.11

Okei, ma pole nyyd sada aastat siia t6siselt mitte midagi kirjutanud, aga lihtsalt pole tahtmist. Väga mitmeid kordi olen m6elnud, et nyyd kirjutan ja siis j6uan selle tyhja kastini ja nii see jääbki. Pole lihtsalt kirjutaja inimene, mis teha. Aga nyyd l6puks v6tan ennast kokku ja kirjutan siia midagi. Sest pärast on ju endal ka huvitav lugeda.

Nyyd olen vahepeal 7 kuud siin juba olnud. Ja ainult 4 on veel järel. Nii imelik on m6elda et nii vähe aega ainult järel ja varsti juba koju tagasi.

Ma arvan, et ma teen mitu postitust erinevate asjade kohta. Sest muidu tuleb mingi vääga pikk jutt ja ma ei usu et keegi seda läbi viitsib lugeda(kui keegi yldse veel mu blogi loeb, ega ma ei tea ju).
K6igepealt proovin natuke mingeid vanu pilte lisada.. mida olen mitu korda vist lubanud.Tegelikult on kuskil veel mingeid pilte, sest Lucia ajal tegime ju ka. Aga ma olen unustanud kysida. Ja kunagi vb saan yhe video ka siis kui meil kirkus kontsert oli. Ma ei mäletagi, see oli vist enne j6ule.. aga igatahes sellest on video ka.
See on sellest ajast kui me kunagi Jokkmokk'is muuseumis käisime. Ainuke pilt mis mul sellest on, sest tegelikult seal sees pilte ei tohtinud teha. (Kuigu ma seal mitte kedagi kontrollimas ei näinud, siis siiski ei julgenud teha) :( Aga pildi peal siis minu 6ed. Charlotte ja Caroline.
Ma ei tea, kas ma olen selle kunagi siia juba enne ka kirjutanud aga seal muuseumis oli nii et, see oli nagu Saami muuseum eks. Ja siis yhes toas istus seal yks vana mees. Ma m6tlesin, et se pole päris, lihtsalt nagu kuju vms. Sest see oli nii mitmes teises toas ka. Aga ma polnud päris kindel sest see istus pingi peal, aga nägi kyll täiesti välja nagu kuju(topis? v6i mida iganes). Igatahes läksin siis lähemale ja vaatasin oma asju, ise ikka pooleldi j6llitades ja m6eldes on see nyyd päris v6i mitte ja järsku see liigutas. :D Ehmatasin täiega. Ja ikkagi oli päris inimene. Suht piinlik oli sest ma mingi olin tykk aega j6llitanud :D Läksin siis ruttu minema sealt toast ja enam tagasi ei läinud, enne kui see mees sealt ära läinud oli. :D

Teknikens hus(tehnika maja??) igatahes käisime seal ykskord ammu ammu. Seal igasugu erinevad tehnika asjad ja siis saad seal proovida igasugu asju. Tallinnas on ka kuskil selline koht, aga ma ei mäleta mis selle nimi on. Igatahes on seal erinevad asjad fyysika jms kohta.
See oli yks nendeks asjandustest mis seal oli. Vajutasid mingit nuppu ja siis seal vees sees keskelt hakkas selline keerlev juga yles poole tulema. Ma ei oska seda eesti keeles praegu kirjeldada. :D
Siis kui me tänupyhade 6htusöögi tegime. See pisike beebi seal on vanemate s6prade laps. Nii nunnu väike poiss.
Kopenhaageni lennujaam. Igasugu muud kohvrid aga meie omasid polnud.
Lybecki j6ululaat. Seal oli selliseid hästi palju ja myydi igasugu asju.
Aastavahetus. Minu proff kaamera suutis selle kas uduselt v6i suus huvitavalt jäädvustada. Tegelt ma arvan, et see pole kaamera viga. Lihtsalt selle viga kes seda hoiab.
Kunagi ammu kui meil siin YFUga väike kahe päeva laager oli kus kypsetasime miidagi. Hetkel ei tule meelde, aga see selline 6huke ringi kujulike leib/sai. Nagu pannkook aga suurem ja sa ei tee seda panni peal. ;)
Klassipilt. Aga kuna ma vahetasin klassi siis praegu enam mul nendega tunde pole. Nii et v6ib öelda, vana klassipilt.

No comments:

Post a Comment