13.3.11

Vahetusisa vanemate juures, laulsime midagi. :D
Ema kingitust avamas. :D Vasakult siis onunaine, ema, Lukas
Tydrukud: Madita, Lotte, Caro, Marlene
J6ululaupäeval. Yleval vasakult: Lukas, isa, onu. All: Mina, mormor, morfar, Madita, Lotte, Caro, Marlene.
Morfar(emaisa) ja mormor.
Lotte, ema, Marlene. Ma isegi ei tea kes selle pildi tegi, sest see pole minu fotokast. Aga arvatavasti kysis mu vahetusema Marlenelt, et kas tal v6i ta emal on mingit kleiti mis mulle sobiks. Sest meil ju pagasit polnud ja pidulikumaid riideid ka järelikult mitte.
Meie j6ulupuu, mille all peidab end Madita.
Lotte. :D
Klaveeeeer. :D Lihtsalt nii lahe oli et neil oli seal klaver mis töötas ka. xD Minu k6rval siis ema venna tytar. Onutytar? Madita, ma arvan et kirjutatakse ta nimi nii.
Minu saksa mormor(emaema), isa, mina.
T6siselt punased silmad, nagu albiinojänesel :D Aga vähemalt t6estusmaterjal, et ma olin seal. :D
Osakene minu vahetusema ema majast. See trepp seal oligi yks p6hjuseid miks ta selle maja ostsid. Sest tema lemmikfilmis oli see täpselt samasugune j6ulude ajal. Niimoodi kard ymber trepi käsipuu.
Meie advendikalendrid.

No comments:

Post a Comment