22.8.10

Pärast eelmist postitust ei ole ma tegelikult väga palju teinudki. Floriani "ärasaatmis pidu" oli tore, kohtusin naabritega jms. Samuti kohtusin ka korraks oma tugiisikuga., kelleks on natuke vanem mees ja naine ning nad oli eelmisel aastal vahetuspereks ühele Šveitsi tüdrukule. Sain teada seda, et lisaks minule on veel üks Austria ja üks Tai tüdruk kellele nad on tugiisikuks ja oktoobris on meil mingi kokkusaamine. Järgmisel päeval saatsime Floriani Lulea lennujaama. Kõik olid nii kurvad nagu enne ära minekut ikka. Pärast seda läksime minu kooli, et uurida minu tunniplaani jms kohta. Sain mingisuguse tunniplaani moodi kava ka juba, kuid see on natuke segane. Mõned asjad on mul seal muudetud ja mõned pole veel valitudki. Täpsemalt saan selle korda esimese koolinädala jooksul. Nii palju peaks kindel olema, et võtan tavalisi rootsi keele tunde ning ka rootsi keelt võõrkeelena. Ehk saan siis kiiremini keele selgeks. Need teised rootsi keele tunnid on keemia ajal, mis on meelega nii pandud, kuna keemia on niigi raske. Rääkimata siis veel rootsi keelsest keemiast. Kuid üks tund seda jääb mulle siiski. Üks erinevus sellel koolil eesti koolist on, et seal on vähem õppeaineid ühel aastal. Näiteks minu programmis tulevad bioloogia ja füüsika alles teisel või kolmandal aastal. Esimesel on ainult keemia. Minu arust on see natuke imelik, või vähemalt harjumatu. Võõrkeelte kohta ma veel ei tea. Algul mõtlesin, et ei võta mitte ühtegi, kuna vene keelt, mida ma juba natuke oskan ma võtta ei saa ja teistega võib olla raske alustada. Kuid võib olla võtan saksa keele, sest mu vahetupere saaks siis mind veidi aidata sellega. Klaveri tundide kohta ma ka veel ei tea. See mees kellega me rääkisime ütles, et äkki saab mu ikka kuidagi moodi sinna. Nii et loodame, et saab. Pärast kohtumist koolis jalutasin niisama Luleas ringi. Natuke hakkab mulle juba seekoht selgemaks saama, aga mitte päris. :D Õhtul läksime pere sõprade juurde õhtusöögile. Nende samade juurde, kes eelmine kord siin käisid. Sõime võrratult head lõhet. Tavaliselt mulle kala ei meeldi, kuid pean tunnistama et see oli väga hea. Istusime väljas ning miskipärast olen mina just sääskede lemmik. Nii et üsna raske oli normaalselt süüa kui sul koguaeg sääse parv ümber pea lendab. Ma arvan, et olen seda juba enne maininud, kuid õhtuti on siin väga külm. Pärast istusin toas sooja kamina ees ja ma oleks äärepealt magama jäänud. Kõju jõudsin alles kuskil poole kaheteistkümne ajal. Reedel(Fredag) ei teinudki ma suurt midagi. Õhtul näitas telekast Sõrmuste isandat, nii et me vaatasime seda kõik koos. Rootsi subtiitritega. Meil oli "fredagsmys". Ma ei teagi kuidas seda täpselt eesti keelde tõlkida, võib-olla hubane reede vms. Igatahes alustasime kella 9-st ning lõpetasime poole 1-st. Pikk film, mis teha. Eile(Lördag) hommikul käisin koos oma vahetusema, -õe ja -vennaga joogas. Esimest korda elus, kuid päris huvitav oli. Loomulikult ei saanud ma peaaegu mitte midagi aru, mida see naine seal ees rääkis, nii et ma tegin lihtsalt teiste järgi. See oli tunduvalt raskem kui ma arvasin, kuid minuarust välja näeb see nagu tavaline võimlemine. Erinevus on võib-olla hingamises jms. Õhtul sõime super head kodust pitsat, mille lõhn oli juba väga hea. Pärast vaatasime Sõrmuste isanda teist osa, kuid see korddvd-lt. Lõpetasime kuskil 12-ne paiku. Arvatavasti vaatame täna ka kolmanda osa ära, kuid ma arvan, et alustame sellega varem, kuna homme algab siin juba KOOL. Jube imelik on mõelda, et homme pean juba kooli minema. Augusti kuu ju alles. Samas on mul natuke hirm ka, sest kõik on ikkagi ju uus ja keeles millest ma eriti aru ei saa. Loodan et mul läheb kõik hästi ja et ma ära ei eksi vms. :D

No comments:

Post a Comment