26.9.10

HeiHei!

Tegelikult mul polegi midagi väga p6nevat möödunud nädala kohta kirjutada, sest enamus ajast olin haige. Esmaspäeval käisin koolis aga ei olnud just k6ige parem enesetunne. Ja esimene asi, millest tunnis räägiti oli valimistulemused. Mingit suur muutust siin ei toimunud, sest see sama partei vms on ikka enamus kohal. Ning kuna mulle miskipärast yldse valimised ja k6ik muu poliitika värk ei meeldi, siis oli see suht m6tetu. :D Teisipäeval, kolmapäeval ja neljapäeval ma koolis ei käinud. Passisin lihtsalt kodus ja vaatasin telekat jms. Reedel läksin kooli. Hommikul jäin oma bussist mingi 1minutiga maha.. Olin peaaegu bussijaamas kui buss just minema s6itis. Ma olen päris kindel, et kui ma oleks isegi jooksnud, ma poleks ikka j6udnud. Miskipärast tuli buss seekord liiga 6igel ajal. Tavaliselt jääb hiljaks. Pidingi siis lihtsalt 10min järgmist bussi ootama. Kindad unustasin ka koju ja ysna kylm oli. Aga elasin yle. :D Kooli k6ndides olin ma niikuiniigi juba 15min hiljaks jäänud, nii et ma isegi ei kiirustanud. Minu 6nneks avastasin aga kohale j6udes, et meil polnudki esimest tundi. Istusin siis lihtsalt netis jälle, kuni sain teada, et järgmist tundi ka pole - matemaatika 6petaja haige. 6nneks aga saime viimase rootsi keele tunni varem ära teha ja sain koolist ära juba 11-st. Muidu oleks ma pidanud 2,5 tundi lihtsalt ootama. Pärast kooli olin natuke linna peal. Avastasin ymbrust täiesti ise. Tegelikult ma tean juba enamus kohti siin ja ära ma kyll enam ei eksi. Seegi hea vähemalt. Laupäeval pärastl6unal läksin koos teistega Luleåsse. Nad läksin Lottele uusi kummikuid ostma ja ma läksin lihtsalt kaasa, kuna tahtsin pärast sinna niikuiniigi minna. Ostsime Caroga mingi piimakokteili. Karamelli oma. Algul oli hea, aga pärast poolt topsi ma seda enam ei tahtnud.. aga Lotte oli vähemalt r66mus et ylejäänud endale sai. :D Pärast käisime veel söömas. Siin on yks söögikoht Roasters, seal on täiega head grillitud v6ileivad, aga v6tab liiiiiga kaua aega enne kui sa selle kätte saad. Pärast seda jäin veel linna. Läksin s6pradega kinno - Resident Evil: Afterlife 3D. Huvitav oli :D Mitte just minu k6ige tavaliselt filmi valik, aga k6ige hullem polnudki. Ja kuna ma enne polnud 3D filmi vaadanud, siis oli päris tore. 125SEK maksis... suht palju ikka. Aga noh jahh, see ju Rootsi.
Täna, pyhapäeval, polegi ma midagi erilist teinud. Matemaatikaga jaman, sest kuna mul v6tab k6igest aru saamine topelt aega (keele pärast) ja ma olin nyyd haige ka, siis olen suht maha jäänud teistest. Nii et proovin järgi j6uda. Veel peame me tegema keemias mingi referaadi moodi asja, igasugu planeetide, päikesesysteemi jms kohta. Huvitav, aga inglise keeles kirjutamine ei olegi tegelikult nii kerge. Hetkel on siin lihtsalt v6rratult ilus sygisilm. Lähen pärast poole jalutama ja teen m6ned pildid. Siis saate ka kunagi minu koduymbrust näha.

No comments:

Post a Comment